2015. január 12., hétfő

CROSSFIT - A legkeményebbek!

Szeretném most bemutatni Nektek egyik barátomat, aki crossfit-es, magyar bajnok súlyemelő, na és persze paleo.

Zolival már egy ideje levelezgettünk paleo dolgokról, de a találkozásra csak a közelmúltban került sor, amikor Budapesten jártam és meglátogattam Őt a saját crossfit termükben, amit a barátaival együtt nyitott.

Ahogy beléptem a terembe magával ragadó volt a légkör. Egyszerre csábított el a keménység, az erő és a családias, kellemes hangulat.

Leültünk beszélgetni (közben fél szemmel az ott lévő embereket csodáltam ) és azonnal faggatni kezdtem Őt, annyira kíváncsi voltam mindenre.

Kb. másfél évvel ezelőtt Zoli megnézett egy videót, konkrétan EZT a videót: https://www.youtube.com/watch?v=ElHq13QiNA0
Teljesen elvarázsolódott és elhatározta, hogy crossfit-es akar lenni. Ahogyan egyre jobban belemélyedt a témába látta, hogy a paleo nagyon elterjedt ezekben a körökben, ami nem is csoda hiszen erőnlétben és kinézetben is sokat ad az embernek, így Ő is paleo lett. 3 hónap után már crossfit versenyen indult.

Előtte konditeremben edzett, a hagyományos testépítő táplálkozási ajánlásokat követte és ugyan akkor sem nézett ám ki rosszul, de a paleoval hatalmasat változott a teste.
Utána végigbeszéltük az embereket a teremben és kiderült, hogy szinte mindenki paleo. Juppiiii!
Na ekkor már valami iszonyat módon éreztem magam nagyon otthon ott közöttük!
Paleo szemléletű edzőként a crossfit szerintem az egyik legtökéletesebb választás.

Tíz alapképességet fejleszt:
1. szív- érrendszeri állóképességet
2. kitartást
3. hajlékonyságot
4. agilitást
5. erőt
6. teljesítményt
7. koordinációt
8. gyorsaságot
9. egyensúlyérzéket
10. pontosságot

Aki megnézi Őket megrémülhet elsőre, de nem kell.
Indulnak kezdő és haladó csoportok is, így teljesen a 0-ról is nyugodtan el lehet kezdeni, hiszen mindenki elkezdte valahol, senki nem ilyen külsővel és erővel született.

Ha kedvet kaptatok a termet és az információkat itt találjátok.
Like-oljátok! : https://www.facebook.com/crossfittrafo
Mindenkit várnak nagy-nagy szeretettel fiúkat és lányokat egyaránt!
Az első edzés ingyenes! 


Crossfit Budapest 8. kerület

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése