2015. január 12., hétfő

Ne azt nézd mit mond, hanem, hogy ki mondja!

Utálom az irigy, rosszindulatú embereket akik szeretnek a saját moslékukban fetrengeni, mert úgy a kényelmes nekik.
Ezért, hogy másnak se és Neked se legyen jobb, állandóan le akarnak húzni magukhoz a moslékba.

Ő: Már nagyon sovány vagy, most már ne fogyjál tovább!
Én: Egyáltalán nem vagyok sovány, de hozzád képest mindenképp. "

Vagy:
Ő: De jó Neked, hogy ilyen csinos vagy és ilyen jó a genetikád.
Úgy szeretnék én is ilyen csini lenni, mint Te?
Én: Genetika? Nézd meg a családom, mindenki dagadt!
Akkor szerinted örökbe fogadtak? Vagy mi lehet a megfejtés?
Csináld azt amit én, csináld úgy, ahogy én, aztán nézzük meg, hogy a Te genetikád mit szól majd ehhez és hogyan változik a tested, lelked, közérzeted és az egész életed!
Én évek óta minden egyes nap teszek azért, hogy így nézzek ki, hogy egészséges legyek és ilyen életem lehessen amilyen.
Te mit teszel magadért?"

Aztán hirtelen síri csend lesz....
Szerintetek is sovány vagyok? 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése