2015. január 12., hétfő

Vedd észre!

Ma kimentünk az erdőbe kutyát sétáltatni. Hiába csepergett az eső és nincs nyár, annyira jó kint lenni, pedig régen rá nem vett volna senki, sőt. Tiszta depi voltam mikor esett és ilyen szürkeség volt.
De mára! Imádom és átélem. Eggyé válok.
Annyi energiát ad a természet és olyan csodálatos, az pedig még csodásabb, hogy a része lehetek én is és élhetek.
Hálás vagyok!

Észrevettétek már, hogy nem lélegzünk igazán, mindig csak épp pihegünk, ha stresszesek vagyunk pedig főleg.
Én, ahogy kilépek az ajtón nem győzöm a nagy levegőkkel teleszívni magam mióta ez tudatosult bennem és mióta közelebb kerültem a természethez.

Figyelj oda tudatosan az elején ha ilyen helyen vagy, hogy ne máshol járjon az agyad!
Mit kell venni a boltban. Fel kell hívni a szerelőt. Mivel bántott meg a barátod. Otthon vár a mosatlan.....

Kit érdekel????
Ne foszd meg magad ezektől az örömteli és energiát adó dolgoktól amik ingyen vannak és bármikor megteheted őket!
Légy a pillanatban, mint a gyerekek! Csodáld a leveleket, a fákat! Nézd, hogy a kutyád milyen boldogan csaholva futkorászik! Hallgasd a hó ropogását a talpad alatt!
ÉLD ÁT a telet is minden szépségével, apróságával és nagyságával együtt!!

Ti tudtok a MOST-ban ÉLNI IGAZÁN???


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése