2017. március 14., kedd

Én

Ott fejeztem be tegnap, hogy amikor épp nagyon beteg voltam, fogtam magam, "elengedtem" a doki kezét és önhatalmúlag, szép fokozatosan abbahagytam az összes gyógyszer szedését. Elindultam teljesen egyedül egy ismeretlen úton. A szeretteim támogattak, de ezt amin ilyenkor átmész senki nem tudhatja milyen, csak aki már átélte valaha. Fogalmam sem volt, hogy mi vár rám, nem ismertem senkit aki crohn beteg. Beléptem crohn, colitis csoportokba, de az a szemlélet ami ott van, messze nem az volt amit én kerestem, hogy szépen fejezzem ki magam.

Sosem felejtem el amikor egy éjszaka a fájdalomtól összegörnyedve, könnyes szemmel ültem a wc-n és azon filóztam milyen élet vár így rám? Még olyan fiatal vagyok! Én nem akarok olyan életet amiket olvastam a neten, hogy láz, hasmenés, nyálka, vér, kórházból ki-be, műtétek, tükrözések sorozata, biológiai terápia, szteroidok tömkelege, sztomazsák.... :( :( Tudom, hogy senki nem akar ilyen életet, de..

Aztán egyszer csak hatalmába kerített egy nagyon különös érzés. Valahogy kicsit elkezdtem pozitívabban gondolkodni, mert tudtam, hogy ha még saját magamat is még mélyebbre húzom ezekkel a gondolatokkal az nem lesz jó. Túl sok okom nem volt rá jelen helyzetemben, mégis valahogy azt éreztem, hogy mindenre van megoldás. A Föld kerek és hiszem, hogy minden benne van amire szükségünk lehet, minden adott nekünk, "csak" meg kell találni, de nem vagyok hajlandó elhinni, hogy a problémám gyógyíthatatlan. Elkezdtem hát kutatni, hogy mi lehet a megoldás. Éjjel-nappal minden pillanatban amikor épp nem dolgoztam vagy nem aludtam, csak bújtam a netet és kerestem és kutattam.. Ez egy borzalmas időigényes dolog, hiszen tudjuk mennyi info van már a neten és ahhoz, hogy ki tudd szűrni a számodra hasznosat, mindent el kell olvasnod.

Van a közelünkben egy külföldi természetgyógyász, aki belgyógyász professzor is, sok jót lehet róla hallani és családtagjaim és jártak már nála. Úgy mentem el hozzá, hogy ha Ő nem tud meggyógyítani, akkor senki. Elkezdtük az akupunktúrát, havonta biorezonanciás kezelés, megvettem mindent amit ajánlott nekem és a diétát is amit javasolt úgy csináltam, mint a kis angyal. Végigcsináltam az 1 hónapos méregtelenítő diétáját amivel fogytam további 8 kilót, aztán szépen ettem tovább amiket javasolt. Sütöttem a teljes kiőrlésű tönköly kenyeret, csináltam a natúr joghurtot, zab, köles, vörös lencse, hajdina, hús..
Azt mondta 1,5-2 év mire a bél sejtjei kicserélődnek és addig kell járnom hozzá. Ez idő alatt még lehetnek tüneteim, de sokkal jobb lesz, mint előtte.
Nem így történt. Még rosszabbul lettem, minden hiába volt. Hónapokig hordtam oda a fizetésem (le sem merem írni, hogy mennyi pénzt), rosszabbul lettem sokkal és csak csóválta a fejét, hogy ilyennel még nem találkozott.

Magamra maradtam ismét. Betegen, elkeseredetten, kilátástalanul és ugye tudjuk, hogy a baj mindig csőstül jön. Itt sem volt ez másképp, elvesztettem az állásomat is 7 év után.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése