2017. március 14., kedd

Én

Elindultam hát a számat harapdálva kínomban tovább keresni a megoldást a crohn betegségre, hogy végre jól legyek. Kib@szott elegem volt és a hátam közepe se kívánta az egészet, de mindig is úgy gondoltam, hogy ha nem sikerül, akkor is sokkal jobban fogom érezni magam, mintha semmit nem tennék, mert így tudni fogom, hogy nem rajtam múlt, mert én mindent megtettem ami csak tőlem telt. 

Egyre több helyen lehet hallani és olvasni, hogy a betegségek lelki eredetűek, ezért most ebben az irányban nézegettem szét. Nem igazán volt sosem könnyű életem, így éppen lehet mire fogni, hogy vajon milyen lelki megpróbáltatás okozhatta a betegséget nálam amit nem tudok elengedni, ezért felkerestem egy pszichológust aki elkezdett velem foglalkozni. Jó pár alkalommal voltam nála, sok pénzt hagytam ott is, de valójában nem igazán történt semmi változás semmilyen téren, se testileg, se lelkileg. (Ez még nem jelenti azt, hogy másnak nem lehet hasznos!)

Következő állomás az agykontroll tanfolyam volt. Szerintem ez egy nagyszerű dolog és inkább ezt kellene tanítani az iskolában. Felnőtt korban már nehezebb tanulni és alkalmazni ezeket a nagyszerű technikákat amik segítségünkre lehetnek a mindennapokban, de nem lehetetlen. Őszintén szólva azt gondolom, hogy én nem alkalmaztam eléggé a tanultakat, lehetett volna többet foglalkozni vele, de jó alap volt, hogy megtanuljak meditálni, magamra figyelni még ha csak pár percekre is és parkolót találni. :D ;) (Aki volt már tudja miről beszélek.)

Miután 2 év Budenofalk szedése után megkérdeztem a dokit:
Én: Meddig lehet szedni a Budenofalkot?
Ő: Bármeddig, de az a tapasztalat, hogy 1 év után nem használ már.
És még ezek után se mondta, hogy hagyjam abba. :O
Tápszert is akart nekem adni, mert szerinte nagyon sovány voltam. Simán felírta a laktózos tápszert amikor laktózérzékeny vagyok. Sebaj. Eszem ágában sem volt tápszert enni.

Most itt nagyon röviden próbálom Nektek pár sorban a tapasztalataimat megosztani, de itt hosszú hónapokról és pár évről beszélünk. Mindeközben én folyamatosan kerestem, kutattam, olvastam, megvettem, kipróbáltam..és kerestem tovább....és kutattam.... és kerestem és egyszer csak egy mesés napon valahogy rátaláltam a ... ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése